31 oktober

Godkväll!

Faktumet i att jag inte börjat inläggen med "hej", "godmorgon" o.s.v nu på ett tag, är att jag tycker det känns rätt tjatigt efter att ha skrivit så ett bra tag. Men det känns ju trevligt, så. Here we go.

Blev en hyfsat trevlig föregående kväll/natt. Alla hade fejkblod på sig, vilket resulterade i att det hade avlagrats (eller något knasigt var det i alla fall) och bildats små ceriseröda fläckar på våra fina trägolv här och där. Så imorse gnuggade jag med moppen i ett ihärdigt försök med att få dem väck. Det gick OK tillslut som tur var!

Sitter i våran überhärliga soffa framför våran enormt stora nya tv- 50". Tittat på Ensam mamma söker och Indiana Jones. Sweet!
Och juste, det är ju höstlov! Och det är så himla gött. :)
Dock inget inplanerat direkt, har väl några diskreta planer, men jag tar det bohemiskt och så, ni vet.

Peace and love! [Piis' n' lööv] 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0