24th of october.

Hey!

Somnade runt halv 3 inatt efter att ha läst några sidor av True Blood- Död tills mörkret faller. Grymt najs bok!
Och idag gick jag upp då minutvisaren på min söta Diddl- klocka (den har fått komma fram i ett hörn av mitt rum bara för att tickandet av den är rätt mysigt att höra) hade passerat ungefär 15 minuter över 9.

Gick upp och drog igång den här dan ganska kvickt. Först dusch och sedan frulle, men ändå tog jag det ganska chill. Har inte direkt bråttom till något idag, jag hade bara tänkt plugga järnet till biologiprovet vi har imorgon. :)

Pappa har hemmamatch med sitt lag Boro VHC idag, vilken jag gärna skulle vilja se! Dock skulle jag få vänta drygt 2 timmar där innan matchen drar igång, om jag åker med pappa dit.
Så jag stannar då som sagt hemma och pluggar idag. Vettigt, right?!

PEEEEACCEE!




Biology- måste få in allt nu till provet om sex och samlevnad vi har imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0