102210

Då var det fredag och helg igen! Känns toppenskönt som alltid. Få sova lite, vilket aldrig händer ändå..., men nu blir det nog ingen jakt eftersom jag är hos pappa. Men vi ska hitta på annat skoj imorgon, vi ska fika och bowla i Värnamo med Elisbeth och Johan. Blir nog väldigt trevligt tror jag! :)

Idag hängde Agnes med mig hem. Efter lite bitterhet mellan mig och pappa (han stressad och jag kaffesugen), så åt Agnes och jag lite mellanmål bestånde av salamimackor, klementiner och kaffe för min del då. Kändes då genast bättre.
Sedan har vi förhört varandra på biologiprovet- om sex och samlevnad- som vi har på måndag. Och sedan bara chillat och haft det trevligt. :)

Snart blir det en välbehövlig dusch för mig och sedan middag om en timme ungefär (inväntar familjen för lite middags- sällskap) och lite senare blir det Idol. Softa bananer!

Goder kväll, världen! (Min iq sade mig just att; alla i världen har dock ej kväll samtidigt som oss nu..haha!).

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0