102710

Godmorgon.

Jag är trött och frusen och vill bara krypa ner i någon varm vrå och sova.
Har intresseval (naturvetenskap) just nu, och har inte mycket att göra. Jag har suttit i klassrummet och läst en del om nervstystemet och lite om genetik. Men vet inte om vad jag ska läsa om nu.. Innan var det ju hormoner, kanske lite om astronomi? Men anatomi är ju min grej, intressant ju.

Igår gick jag och Agnes, Amanda och Jozzan till Intersport, för jag skulle kolla efter en ny vinterjacka.
Och det blev en perfekt sådan, för 590 spänn (ord. pris 1200 kr). Jättevarm och skön, och snygg! Svart i lite parkasmodells- stuk och med pälskrage på luvan. Från märket Touchnine.
Det gick smidigt, för vännerna gick och hämtade olika jackor jag provade. Så gulligt! :)

Längtar till helgen, för då blir det fest! Halloweenparty, och det blir nog grymt trevligt! Agnes och jag som fixar den, och det mesta är förberett.

Slutar om drygt 10 minuter här nu. Sedan har vi matte och SO innan vi slutar (tidigare idag, för vi ska utföra dagsverke) halv ett. Då ska jag knalla hem till mormor och morfar och hjälpa till lite där hemma.

Jag vill ha en varm kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0