102010

Jag hade riktigt, riktigt svårt att somna igårkväll. Låg ganska klarvaken och vände mig från sida till sida. Gick på toa ett antal gånger också, blåsan tryckte ständigt på. Och jag hade inte ätit mer än lite popcorn under bion sedan den ganska tidiga middagen. Så jag var väl hungrig, eller jag var det. För när jag sedan, runt kl. 23:30, gick upp och åt en banan så blev det bättre, och jag kunde tillslut somna. Somnade väl i alla fall innan klockan tolv.

Nu har vi intresseval i skolan. Och jag har naturvetenskap.
Jag skriver om hormoner, just nu hur de påverkar en gravid kvinna.

Kanske skriver något senare, men jag borde träna idag. Ta tag i det igen, för att få mer energi.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0