100910

Det är lördag. Och jag sitter på min säng med kuddar bakom ryggen och har nyss tittat på Kenza & Tya Show.
För två timmar sedan var min mormor och morfar på fika här och jag berättade om hur jag haft det.
Mitt humör är så från och till, så jag ångrar att min bitterhet gått ut lite över människorna omkring mig tidigare idag.
Den där tiden på månaden ja, känslorna den bär med sig får mig att vilja skratta och gråta på samma gång ibland...


Annars så, en skön lördag blir det nog allt iallafall!

Kycklingmiddag lite senare, färj- godis (alltså, godis köpt på färja. Jag köpte en burk med salta "pingvinlakritsar" främst till Isak som älskar dem, mamma och pappa också dessutom, Lion- choklad, vinigummin till pappa m.m) och sedan film på Tv4 ikväll- P.S I love you. Sett den bra:iga filmen förut, och tackar inte nej till att se den igen. :)
Åh, nu slog det mig, att jag inte köpt något till mormor och morfar i Tyskland/ på färjan. Fick lite ångest nu, åh! Hmm.

Tänkte skriva lite typiska saker med Tyskland:

- Typ ALLA familjer har nutella på frukostbordet.
- De har enorma sovkuddar i sängen!
- De älskar salami! På pizza, på mackan.. You name it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0