Movienight at Agnes place.

Hey!
Denna vecka har jag bloggat rätt uselt, och jag är säker på att ni håller med mig där ute..
Men jag har faktiskt hängt med mina vänner ovanligt mycket, nästan varje dag. Och det har ju varit väldigt trevligt det! :)
Igårkväll var vi bjudna på filmkväll hos Agnes, Josefine och Amanda, jag och Therese. Och Madde också, som dock inte kunde komma.
Vi såg Idol och sedan världens äckligaste skräckis- The last house on the left. Den hade typ hälften av oss sett, så vi såg inte hela.
Det var en mysig kväll, dock var det lite oroligheter mellan oss en stund, vilket då var mindre kul såklart...
Annars var det fint! Tack Agnes, och Amanda som också hjälpte till lite. :)
Igår i Idol var Olle väldigt bra! Han var bäst igårkväll. Men det var synd, enligt mig, att Linnea åkte. Hon är så härligt nyskapande och speciell. Men hon har ju en fin karriär framför sig nu. GZ!
Idag ska jag och Agnes försöka dela ut mina pandaprylar här runtomkring, och sedan ska jag (äntligen! Så drygt- det har gått typ 3 veckor snart.. Illa!) hämta min jacka på Intersport! Dragkedjan pajade på den, så den har varit på lagning.
Ikväll blir det nog rätt trevligt också, om det blir som jag och Jozzan (Josefine) har planerat. ;)
PEACE OUT!
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0