Friday!

Ute är marken täckt av slaskig snö, sånt där man helst slipper gå runt i och få blöta fossingar. Jag själv var ute en sväng och demonstrerade lite, gick rätt i vattenpölarna med mina härliga gummistövlar i mörkret. För vovvarna blir det andra bullar, de får trampa runt i slasket med sin små tassar. Usch....

Skoldagen idag har varit väldigt bra och givande, tycker jag! Först A- tid då jag fortsatte rita kuber som jag sedan färglägger så fint, och sedan engelska med Lasse då mannen mest snackade (as usual, hihi) och sådär. Sedan fortsatte dagen med SO, och Jonas tittade på mig och sade; "vad du ser glad ut idag, Ester". Vi läste om imperialism, sammanfattade och sedan såg vi en film med några hemska bilder på utmärglade slavar (nej, det var inte bara slavar vi satt och tittade på, det handlade då om imperialismen).
De två sista lektionerna var spanska och sist hade vi Lassebasse igen, svenska.
Tycker att det börjar bli rätt roligt i skolan. Det går rätt bra nu! :)

Snart blir det Idol. Yes! Känns som att Linnea kommer åka ut, men det hoppas jag inte. Härlig tjej det dära!

Puss puss.


A moment ago. Veckorevyn och en kopp kvällskaffe (bara för att jag inte druckit kaffe idag).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0