Första november, it is.

Kom på mig själv med att jag bara lagt upp musikinlägg i bloggen idag. Hehe.
Kan bara dra vad som händer och vad som hänt idag, vilket inte är mycket alls. Jag har glidit runt hemma, inte gått utanför dörren idag faktiskt. Shit, undrar när det var senast jag inte gjorde det? Jag minns inte ens!

Har käkat spaghetti och köttbullar med pappa och lillebror också, första hövslovsdagen till ära. Yeah, höstlov it is!  Gött gött gött mos mos mos.
Nu dricker jag lite kaffe ur min Berlin- mugg och äter lite choklad från Tyskland. Hell yeah, tyskt it is! Haha.

Jag kände för att baka nåt i veckan för att sedan bjuda mina morföräldrar på en fika, för en gångs skull. :)
Så jag kommer nog utanför dörren idag, om vi nu inte har alla ingredienser hemma? Tror det blir chokladmuffins eller något sånt. Bad nämligen efter förslag på Fejan lite tidigare och fick förslag av pappas ex på chokladmuffins. Hon hade själv bakat det häromdan, och hennes syster kommenterade att de var goda inunder hennes kommentar. Sweet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0