Fler bekännelser.

* Jag har nog ganska lätt för att bli beroende av saker, komma in i olika perioder. Det har varit tuggummi och lypsyl ett bra tag nu (alltså, inte direkt sådär megaberoende av tuggummi, men det känns bra att ha det hemma bara. Mina läppar svider dock om jag inte ger dem läppcerat regelbundet..), men annars kan det vara annat som t.ex vampyrer (var rätt besatt ett tag- Twilight, True Blood och Vampire Diaries). Tur att jag inte testat tobak! Jag tänker inte riskera att bli beroende...

* Jag har funderat på om jag är bisexuell ett tag. Eller ja, på min sexuella läggning då. Och det lutar åt att jag är bisexuell. Jag känner mig rätt säker, men jag kanske ska testa mig fram mer.. Asså, jag vill testa mycket.

* Den värsta smärtan jag har haft, måste nog ha varit mensvärk. Jag har haft, och kan få riktigt, riktigt ont! Fast, om jag tänker efter så kanske det var värre då jag lade min ena hand på en het spisplatta när jag var liten. En sjuksköterska fick då komma hem och lägga om min stackars hand.

* Jag köper i stort sett alla mina kläder på H&M. Det händer att jag handlar på Lindex också ibland, men jag har t.ex aldrig handlat på Gina Tricot någongång.

* Jag tycker att Johnny Depp, Russel Brand och Ryan Kwanten är de hetaste kändishunkarna, och att Shakira är sexig.

* Jag är ganska pervers av mig. Haha, här bekänner jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0