Bekännelser.

* Att sova i ett kolsvart, varmt rum väcker panikkänslor hos mig. Jag har lätt för att bara vakna upp varm, svettig och om det inte finns en lampa i närheten av där jag ligger så börjar jag fumla runt rummet och jag får ren panik. Det får gärna vara mörkt, men då ska det isåfall vara svalt i rummet.

* Jag är ganska intresserad av sex och känner mig ganska kunnig inom ämnet, även att jag ännu är oskuld. Jag är nyfiken.

* Jag är inte utomhus speciellt ofta. Det blir väl ibland när jag är med mamma och jagar, när jag går promenader med hundarna och när jag kanske ger mig ut för att springa någon runda. Men den årstid som mest lockar mig att gå ut, är hösten. Under senhösten älskar jag den friska kylan! Jag är ju ett vinterbarn så, det kanske inte är så konstigt.

* Jag älskar min familj nästan så mycket att det blir jobbigt ibland. Om jag t.ex blir förfrågad av en kompis att sova över, så tänker jag ibland; Hm, jag ska ju till pappa snart, och vill umgås med mamma nu. Eller tvärtom, o.s.v..

* Jag lider av beslutsångest, inte en jättestark sådan, men det kan bli jobbigt!

* Jag är en pedant. Inte världens mest pedantiska, men jag har för det mesta ordning och reda på mitt rum o.s.v.

* Jag tycker att uniformer är attraherande. Militäruniformer, läkarrockar, polisuniformer...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0