11/11

Jag trodde jag skulle bli magsjuk idag i skolan, för under de få minutrarna vi hade kvar på slöjdlektionen så fick jag ont i magen. Jag hade en viss sväng av ett magsjuk- symptom, ni vet... Hm, vill inte vara för ingående för detta är inte speciellt trevligt. Men jag säger såhär, det var lite sprut på ett'. Haha.
Men när jag varit på toa så kändes det genast bättre. Mitt immunförsvar brukar inte ge med sig, det är nog rätt starkt! :)

Idag hade vi en rolig idrottslektion. Vi körde basket, och det är kul! Det var inte kul då jag fick en basketboll i ansiktet då (det var inte speciellt dramatiskt. Den tog väl i på min haka och så, och det kändes lite ja, men jag tålde det utan att liksom bryta ihop. Och det var Agnes som råkade sikta lite fel, hehe), men annars så gick det bra! Jag var rätt full av energi och presterade väldigt bra. :)

Efter skolan tog jag sällskap med Amanda och sedan gick jag hem till mormor och morfar. Där pluggade jag lite svenska bl.a ("komma eller punkt?", hette den uppgiften. Och sånt har jag lätt för, så det var ingen match för mig det). Sedan fikade vi och spelade Vänd- åttan.
Lite, lite senare sedan så kom brorsan och mamsen. Syftet med att jag gick det var främst för att träffa bror min innan han åker/flyttar imorgonbitti, till Norge!

Ikväll åt vi crêpes, med köttfärs i- och vad gott det var! Vet inte ens om jag smakat det en gång. Men det är ju då något jag gääärna äter igen! :) Tände lite ljus och sådär- mysmiddag!

En sak jag hatar, är att jag ska ha så jävla svårt att somna om kvällarna! Det är verkligen jobbigt.. Så när jag har pluggat lite nu, så ska jag göra mig en kopp varm honungsmjölk. Mamma sa att det brukar hjälpa om man har svårt för att somna.
Så honungsmjölk och några sidor i antingen Paulo Coelhos bok Elva minuter eller i den nya Veckorevyn-
sedan ska jag somna bums! :)

Jo, men så är det alltså. Och imorgon är det FREEEDAAAG! Lovely.
Puss!

Cambild från i somras.

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag skulle kasta bollen till Robin och då råkade jag kasta en liten liten bit för långt och så vände du dig typ om.. för du hade precis kastat och skulle ställa dig sist i kön och då träffade den!!

Så va det serru! :D

2010-11-12 @ 07:29:41
URL: http://agneesekedahl.blogg,se
Postat av: Angie

men förlåt eller ngt <3

2010-11-12 @ 07:30:06
URL: http://agneesekedahl.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0