100508

Hejsan.

Jag tänker inte speciellt mycket på min blogg, så därför blir det inte mycket skrivet här.
Men kom att tänka på den nu, när jag inte egentligen har speciellt mycket tid på mig. Isak och jag blir nämligen hämtade av mamma strax, för vi ska ut och äta med mormor, morfar och Gunnar som är mammas bror från Kanada, Whistler. Han är svensk medborgare från början, men han och hans familj flyttade dit för 3 år sedan. Gunnars fru Elisa är nog från Kanada från början tror jag. Har inte världens koll, men tror det.
Det var dock bara Gunnar och Dennis som kom till Sverige nu. Chelsea jobbar och Elisa hade väl också arbete tror jag.

Jag gick hem till mormor och morfar efter konfan i tisdags för att hälsa på Gunnar och Dennis. Också igår träffades vi och åt grillat hemma hos mamsen.
Igår efter skolan cyklade jag hem till Sofia, en klasskompis jag haft under några år i låg- och mellanstadiet. Amanda och Agnes fick skjuts av Amandas pappa dit, och vi landade vid Sofias område samtidigt, så vi gick den sista biten hem till henne tillsammans.

Nu ringde mamma och bad oss klä på oss ytterkläder och kila ut.
Hörs senare, ha en bra dag!




Tog en bild nyss. Min ansikte ser spänt ut på något sätt,
men det kan vara så att jag spände det med flit, kommer inte ihåg.
Det är i samband med en sak isåfall, berättar senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0