100313

God natt, istället för god kväll, för det är ju faktiskt natt nu! Haha.

Inte meningen att jag skulle vara rolig där, jag lovar.
Vad gör ni, nightowls? Säkert inga som tittar in här nu, men om! =) Jag själv sitter bredvid min finaste lillebror i soffan och halvtittar på filmen "Alexander Den Store" som visas på TV4 Film. Har faktiskt ratat både Let's Dance och Solsidan ikväll, även att jag följt de båda ganska bra. Istället har pappa, Isak och jag suttit här och tittat på två andra filmer på teven. Den första hette "Blindness". Den var väldigt speciell, men bra. Och den andra hette "Rise" och var väldigt... läskig. Någon vampyrliknande film.

Idag har jag gjort följe med mina kära morföräldrar till Vetlanda. Morfar skulle klippa sig och sedan skulle de kolla i lite affärer och handla en del grejor. Vi gick också och fikade på stan, på Cecil. Då jag tog ett kolawienerbröd, en punschrulle och en kopp kaffe. Mormor och morfar åt bananwienerbröd, especial ju, men jag kan tänka mig att de var ganska goda!
Jag fick lite godis och ett paket tuggummi inne på Karlsson. TUTTI FRUTTI- ringar, Japp & Brejk- choklad och ett paket tuggummi, om ni ville anteckna eller så. ;)

När de skjutsade hem mig och vi var på våran gata här hemma, så mötte vi pappa som kom cyklandes mot stan. Jag la märke till att en gestalt svischade förbi utan för bilrutan, men vände mig om lite sent då jag såg att det faktiskt var pappsen som kommit cyklandes. Jag ropade på honom då han svängde ut från våran gata, men han hörde mig aldrig.
Ingen var hemma då jag kom in, så jag satt mig en stund vid datorn och kollade igenom bloglovin.
Lite senare promenerade jag till gymmet, och det var ett skönt pass jag körde!
När jag kom hem igen tog jag en dusch i väntan på att papi och Isak skulle komma hem från hockeyn så att jag kunde äta tillsammans med dem. Det blev Stinas kyckling med potatiskroketter och sås, vilket var mums!

Ska strax göra mig iordning och hoppa i bingen... Jo, jag har lärt mig att det heter att "hoppa i bingen" nu och inte att "hoppa i vingen"! HAHA! "Bingen"?
Sleep tight, will I do. Puss!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha på Cecil har de jävligt goda sallader ;D

2010-03-13 @ 13:20:43
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0