Words for this day, called the midsummer eve.

När vi fikat med smaskig prinsesstårta hos de kära morföräldrarna, så åkte vi som sagt bort till campingens firande.
Då vi anlände strax efter klockan 2 var Eksjös folkdanslag i full gång med att dansa loss över gräsplätten med liar och högafflar.
Sedan var det dags för dans runt midsommarstången. Jag och David knallade in i den yttersta ringen och deltog i dansen. Hehe. =)

Sedan köpte jag kulglass i bägare med smaker av polka, trippelchoklad (den tar jag alltid, choklad i mitt ♥) och mintglass med stora bitar choklad i. Smaskens!
Jag testade inte på någon utav aktiviteterna. Men man kunde bl.a köra skumbolls- raketen eller blöta ner en vän med någon fiffig vattenmojäng. Knasigt värre!

David hängde med oss hem sedan. Då grillade vi, eller mamma var the BBQ- master för kvällen och jag och David gjorde tillbehör, sallad och sås. Och sedan åt vi ute på våran mysiga uteplats. =)

Har läst lite ur senaste FRIDA som jag köpte innan idag och tagit det lugnt med den bästa drycken, s.k Coca Cola och choklad + chips, nu ikväll. Chill!

Kram på er.


Med laptopen (så smidigt och praktiskt med laptops asså!) utomhus ikväll.




Cool ring med en kanin på, från Cocoo.se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0