Ryan Kwanten (Jason Stackhouse)

Jag ville bara skriva hur jäkla mycket jag suktar efter den tredje säsongen av True Blood, den bästa, den grymmaste, den häftigaste och den bäst gjorda serien i världen!
Jag läser bloggen truebloods och häromdagen mejlade jag dem och frågade om de visste när den tredje säsongen kommer att sändas i Sverige. Men de visste inte mer än jag: att den kommer sändas på svt, men inte när.
Bajs. Jag längtar och längtar, som stunden innan orgasmen liksom... Men vill bara få den, men så kommer den aldrig... Haha! Vilken himla jämförelse hon hade där, tänker ni nu. Hell yeah! ;)

Sookie Stackhouse brorsa, Jason, är fan förjävla skön asså! Diggar honom stort. Han är sexgalen, det visar sig i alla fall i första säsongen, och så rolig. Han är ju rätt så het också, och söt med sina fina ögon. Se bara bilden nedanför. Mums!

Ryan Kwanten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0