Sjukling

Hej på er!

Jag har gått o blivit förkyld och en aning febrig också... Varför just nu?!? Det bär ju av till Lysekil i övermorgon! :o
Fast efter att ha svalt ner två alvedon så känns det bättre. Febergraderna har sjunkit, men jag är fortfarande förkyld.
Även om jag känner mig såhär i övermorgon så måste jag hänga med! Agnes ska ju med i år och allt, då kan jag ju inte stanna hemma! Men får hoppas jag piggnar till, tajmar sådär perfekt.
Kan vara så att AC:n i bilen orsakat min förkylning, skulle kunna vara så. Annars har jag ingen aning om var den kommer ifrån...

Jag började må dåligt igår under förmiddagen, var det nog. Pappa ringde och sa att det nya gymmet var färdigt.
Jag bytte om och skulle cykla dit. Men då kände jag att jag inte mådde speciellt bra, så jag skippade, vilket var tur.
Lade mig riktigt snorig igårkväll/tidig natt. Vaknade upp rätt täppt i näsan och kände mig varm och sådär.
Så idag blev det inte heller något gym, jag gled runt här hemma bara. Deppade lite, lade pasians, läste och chattade.

Nu ikväll känns det bättre. När jag fått i mig två alvedon, två hamburgare och Cola. Det finns ju smågodis också, som jag plockade i då pappa och jag var på Willys innan. :D Men får se om jag känner smaken, för annars känns det riktigt onödigt att äta godis! :p

Kanske uppdaterar något imorgon. Skriver hur läget med mig är då och sådär.
Hoppas allt är fint med er! Kram.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0