Hejsan! Agnes har hjälpt mig...

Hejsan! Agnes har hjälpt mig att fixa så att jag kan blogga från mobben. Tack igen vännen. =) Agnes har slaggat hemma hos mig, jag är hos mammsen på landet nu, två nätter i rad. Första natten blev i tält på trädgården, men den här natten ville Agnes sova inne för att det blir så varmt i tältet på morgonen. Så vi sov i mitt rum, jag i min säng och Agnes på en tjockare dyna i sovsäck på golvet. Vi lade oss runt halv 1 inatt, och vaknade runt 10 idag. Ätit frukost nu, Nesquicks chokladflingor med mjölk. Mums! :-D Och nu sitter jag och Agnes bredvid varandra vid bordet, hon kollar bloggar på laptopen och jag bloggar från mobilen och dricker kaffe. Känner att mina tarmar börjar dra ihop sig som alltid när jag dricker kaffe, haha, shit. :-P Så alldeles strax måste jag avsluta det här och tassa till WC:n. Idag åker Agnes hem strax innan 13 nångång för att sedan fira sin mamma och sådär, men innan dess tar vi nog och går en sväng med hundarna. Vi hörs, kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0