Hej från Lysekil! Mobilbloggar nu igen. Ig...

dsc02919 (MMS)

Hej från Lysekil! Mobilbloggar nu igen. Igår när jag Mobilbloggade så satt Agnes och jag på en bänk på sidan av en gångväg då vi var på väg till middagen. Men det var en stund kvar tills vi skulle äta, så vi tog en paus och bloggade lite. Vi hade legat ca 2 h nere vid Långeviks strand. En hyfsat fin badplats. Väldigt höga klippor runtom den, vilket är fint. Men det blev inget bad p.g.a alla dessa brännmaneter i havet! Vi gjorde flera försök med att gå ner vid 3 olika stegar, men det gick inte så bra... Hehe :p Idag skiner solen och det är väl säkert strax under 30 grader i solen. Puh! Vi sitter just nu i en park här i Lysekil, där ett band spelar på en scen. :) "Parksnäckan", så står det på scenen. Just nu spelar de sin sista låt för idag, "walking in Memphis". :-D De har också spelat o sjungit bl.a GaGas "Paparazzi", "I'm yours" och "Hey there Delilah". Fint! Annars idag har vi gått runt på stan och fixat lite, köpt en film var på Hemmakväll då vi lämnade Farsan. Min heter "young people fu**ing", haha! Jag är ju som jag är. ;) Och Agnes heter "Syster och bror". :) Dagens dåligaste är att bankomaten på Nordea är mongo så att Agnes inte kan ta ut pengar! Hon vill ju köpa ett till spel, Knäppgök denna gång. Får se om vi kan fixa det imorgon, då Nordea är öppet. För de stängde kl 13. Vi hörs! Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0