Health

Jag tänkte tipsa om en riktigt bra blogg, som jag hittade idag, genom en spam- kommentar i någon blogg. Den heter toppkropp, och är en blogg där "kroppar möts" (bloggens, hmm.., rubrik, typ). Och där får tjejer, kvinnor, skicka in bilder på sina kroppar och skriva vad de är mest nöjda med och sådär, kanske vill du skicka en bild på din fantastiska kropp? Den bloggen är i alla fall BRA, se efter vet ja!

Jag tänkte bara skriva att jag inte tränar mycket alls just nu. Jag har inte riktigt lust, knappt alls, för att springa i denna hetta, och att gymma kan bli svårt, för gymmet har nu flyttats från den toppenbra lokalen i en i12- byggnad till Östanåskolan, Eksjös gymnasium... Så jag är inte säker på om jag verkligen kan gå dit och gymma när jag vill längre. Synd isåfall, jag tycker ju om att gymma! Bästa träningsformen ju. *Snyft*. Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0