Halmstad

God (GAH! Tidigt idag!!) morgon!

Jo, men idag bär det av till Halmstad om en och en halv timme, kl halv 8. Med pappa, förhoppningsvis Johannes, Isak och Johan, Bettans son. Men Bettan kan inte vara med i stugan, hennes stuga som vi lånar, för hon jobbar. Synd ju!

Vi åkte med mamma in till stan idag, då hon åkte till jobbet.
Uhh, mitt huvud var som fyllt med seg kola när jag vaknade, eller okej, jag funkade även att det var riktigt tidigt, kl 05.20 blev jag väckt. Jag hade redan packat ner det mesta som skulle med igårkväll, och jag behövde inte göra mig i ordning (det skulle jag knappt hinna ändå :p) eller äta frukost (det gör vi hos pappa strax), så jag skapade ordning på rummet, messade och lyssnade på lite musik. Ännu mer ny musik i min mobil nu! :D Lyssnade lite på Green Day, de är grymma!

Nu sitter jag på rummet vid min data hemma hos pappa. Är seg och vill bara sova, vilket jag säkert gör i bilen påväg dit. Åh vad skönt!
Jag vet inte om jag ska packa om mina grejor, eller låta det vara som det är nu. Det vill säga i stort sett alla mina klädesplagg jag använder i en enda bag + en del små neccessärer med hygienartiklar och olika produkter, smink, smycken och parfymer. AAH, jag vet inte hur jag gör!
Men först ska jag nog få i mig lite frukost. Då kanske den del i hjärnan som beslutar hur man gör, fungerar bättre. Let's hope!

Vi kommer hem på onsdag kväll igen, men jag kan nog blogga något från mobilen.
Puss och kram på er. Hoppas ni får en bra vecka!


Jag sökte på "Halmstad" på google, och tog den finaste bilden på första bildsidan.
Det är ett "blommande trift" på Tylösand.
Källan är här.



Kommentarer
Postat av: Angie

Ha det bra! :D<3



Haha och stackars lilla mig får åka tåg & buss hem i min ensamhet xDD

Skojjar med dig men det skulle vart kul om du hade hänga med oss! men det blir nog fler gånger, får vi hoppas! (Y)

Ses på Lördag (:

2010-07-12 @ 10:39:18
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0