100720

Hallå igen bloggen!!

Nu är vi hemma i lägenheten, eller vi har varit det ett tag nu då.
Maten smakade okej, det var panerad fisk med potatis och en sås som smakade rätt bra! :)
Jag har duschat och Agnes har kollat upp vilka filmer som går på TV ikväll. Men det verkar inte vara några sådär speciella, inga jag känner till i alla fall. 

Vi funderar på att kanske gå ner mot havet lite senare, då de mörknat en aning. För vid en asfalterad gångväg mellan två berg/höga klippor, så är det som lampor på sidan om den vägen i marken. Vore riktigt mysigt att spatsera där om de är tända ikväll!

Annars får vi se vad som händer. Jag antar att vi har det trevligt med kortspel, som våra nya Våghals och Intim, Petsson & Findus- kortspelet eller typ Vändtian och Ägget med den vanliga hjärterspaderklöverruter- kortleken.

Ni får ha det så bra tills vi höres nästa gång!
Peace out!

Säger grattis på födelsedagen till min vän Erik idag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0