100702

Hej bloggen.

Idag har jag tjänat slantar på att städa pappas lägenhet i några timmar. Sedan åt Isak och jag pizza ute och sedan kom mamma och hämtade oss efter jobbet.
Vi handlade innan vi åkte hem. Grillkorv och korvbröd, godis, chips, läsk och sedan behövde jag lite nödvändigt. Har min period nu nämligen, den är tidig den här månaden, men just idag för två år sedan fick jag min första mens.

Vi chillade ute på uteplatsen en stund när vi kom hem. Och sedan har vi hängt upp hängmattan, det blev jättebra, ska bli riktigt skönt att ligga i den och läsa sedan. :) Imorgon får jag väl hoppas att det är skön skugga under äppelträden, för det ska bli +31 grader imorgon! :o Usch vad varmt!

Mamma håller på att grilla korv där ute nu och jag sitter här inne med Spotify igång, om ni ville veta så spelas just nu "If we ever meet again"- Timbaland ft. Katy Perry. Den är nice! :D
Blir gott med lite vurre sedan! En helchill kväll väntar nu. Vad hittar ni på då? (ingen kommer att kommentera, det slår jag vad om! :p). Hehe...

När jag kom hem hit låg ett paket från H&M på min säng och ett vadderat kuvert med smink från VeckoRevyn. I H&M paketet låg mina jeansshorts och två par baslinnen, som jag beställt för några månader sedan men som blev rätt sena. Och sminket jag fått från VR, fick jag för att man skulle skicka in 5 streckkoder från VR- tidningar till dem och sedan fick man då läppglans, puder och ögonskuggor med en liten sminkväska till. =)

Trevlig kväll!
Kramis.

Tog lite cam- bilder innan. Så här ser jag ut ikväll. ;)

Spex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0