100701

Goddagens!

Idag är det den första juli och min kusin Sofia fyller 14 år idag. Om du nu läser, eller inte, ett stort grattis till dig i alla fall sötnos, och hoppas du får en toppendag! Jag saknar dig kussen min. ♥

Jag lade mig inte förän kl 3 imorse, typ. Hängde på MSN. Därför gick jag upp så sent som runt 12.30 idag. 
Pappa och David som jobbar nu, de skrapar och tvättar färg på ett garage i Gamla stan, kom hem när jag skulle göra i ordning något att äta till lunch. Jag kände då att frukost, fil, flingor och macka etc, inte skulle vara så passande vid lunchtid, så jag gjorde i ordning brunch istället. :D Stekt ägg och bacon, fetaost och tomat, och ett glas juice till det. Det satt fint!

Jag har diskat, tagit ner och vikt tvätten som hängt ute på tork och bläddrat i en FRIDA som jag lånade på bibblan då jag var där igår.
Jag skrev om att jag ska läsa 8 böcker i sommar, recensera dem och sedan få en bok av bibblan. Jag har läst 2 böcker än så länge, och jag skrev att jag kanske kunde recensera dem i bloggen också. Så det dyker kanske upp ett gäng recensioner då och då snart. De 2 böcker jag läste ut senast nu hette "Fallen flicka" och "Bortom världen utanför". Och de 2 nya jag lånade igår heter "Känslan av att hoppa" och "Om jag stannar".

Nu ska jag göra ett nytt inlägg om eclipse!
Kram.

Ny topp.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0