100128

Hej!
Den här veckan har varit ganska fullspäckad med läxor och andra aktiviteter. Fast det är inte alltid tiden, har bara inte alltid lust för att blogga.
Jag är väldigt trött nu, men jag ska ändå försöka skriva något.
Den här veckan lider mot sitt slut för imorgon är det fredag.
Vi har haft simning under båda våra idrottslektioner i veckan. Måndag och idag. Vad skönt det är att simma, speciellt efteråt, då man känner sig så skön och lugn.
I måndags simmade vi några längder och fick dyka efter ringar. Men idag hade vi klädsim! Jag hade svarta joggingbyxor och en svart munkjacka över bikinin. Först fick vi simma lite och sedan körde vi med det där "isflaket" då man skulle ta sig upp med ispiggar. Det gick bra!
Lillebrorsan fyllde tonåring i måndags. 13 år! Men vi firade honom i onsdags då mamma kom hem hit. Vi åt marängsvisch vilket var riktigt mumsigt!
Jag fyller ju år ungefär en vecka efter Isak, eller ja, en vecka och 4 dagar om jag ska vara exakt. Inte långt kvar tills jag blir byxmyndig, nä! =) Jag önskar mig väl lite stålar så att jag kan köpa min lila iPod, en digitalkamera Samsung ES17 och en bok- Genom dina ögon av Stephenie Meyer.
Idag hämtade pappa mig efter skolan. Vi hade teknik sista lektionen idag då jag satt och lyssnade genom handsfreen i mobilen. Och då ringer pappa, så jag sticker ut och svarar. Vilken tur att jag hade hansfreen i där! Det var liksom menat att jag skulle sitta med den just då. Brukar vanligtvis inte lyssna musik på lektionerna. Hehe ;)
Men i alla fall så kom pappa och hämtade mig när vi hade slutat ca. 15:15. Sedan hämtade vi upp Isak och Hugo också.
Jag frågade pappa om vi kunde åka till ElGiganten och fixa halebop till mig, så vi åkte dit sedan.
Det blev halebop hallå- abonnemanget. Det verkade bra och det blir nog bra!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0