Revolutionary Road

Det är ganska sent jag sitter och skriver nu, men jag har tittat på film och sedan suttit och snackat med en mysig en på msn och kollat grammisgalan på Aftonbladet.se.
Ville bara tipsa om filmen vi såg och lägga in en bra låt som blev nominerad och vann grammisen för årets pop.
Filmen vi såg hette som rubriken lyder "Revolutionary Road" i vilken huvudrollsinnehavarna inte var några mindre än Titanic- paret Leonardo DiCaprio och Kate Winslet! Så fint att de blev förenade i en annan film. =)
Det är en drama, vilken är min favoritfilm- genre, jag gillar ju skräck/thrillers, romantik och science fiction också, men ja.
Jag tyckte väldigt mycket om den. Den är värd att se!

Jag har städat övervåningen, med Hugos lego- stökiga rum som undantag, duschat av mig och myst nu ikväll. Älskar fredagar, de är bara bäst och skönast helt enkelt!
Men nu ska jag sussa.
Så god natt på er!




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0