Häckner

Hur mår ni?
Jag mår bara bra i kylan! Har varit och lirat lite grillor idag och fikat med varm choklad & äggmackor som min goa pappa hade fixat. Yummiebummie!
Sedan skjutsade han hem oss till mormor och morfar för vi var bjudna på middag där ikväll, mamma, Isak & jag.
Men vi kom dit ungefär en och en halvtimme innan vi skulle äta, innan mamma kom dit. Så vi slappade vid teven lite, jag la mig tillrätta och slumrade en ganska bra stund. Gött!
Vi blev bjudna på oxfilé m. potatis och bearnaise. Satt fint!

Igårkväll satt Isak och jag uppe till 1, satt och tittade på "Häckner- de små grejorna" på Liseberg. Haha, fan vad skön han är den där mannen. Både sångare, trollkarl, skådespelare & komiker! Hittade en ganska kort scen från den showen de visade på TV igår. Se nedan.
Häckner sa åt en kvinna att komma upp på scenen och hjälpa honom, och då skulle hon typ knuta ett snöre/rep runt hans fingrar, hårt, så när hon drog och verkligen tog i så sa Häckner "PMS PMS!!". HAHAHHA! Isak bara "vad är det för något?". Hehe ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0