Fixar

Vi, pappa och jag, håller på att göra fint här hemma, vi städar och donar så att det blir fint tills ikväll! =)
Jag tog klosetterna...
Nu sitter jag, för en gångs skull, vid min stationära dator på mitt rum. That's nice!
Den brukar vara lite störd, men den är tydligen på ganska bra humör idag!

Om en liten stund ska vi åka hem till Cillas mamma som fyllt år och fika lite. Sedan ska vi handla diverse ingredienser till min halloncheescake och lite godis, samt läsk.

Japp, så är läget för denna härliga lördag.
Vi hörs kanske senare, kanske!
Kramar


Vilken dramatisk blick jag fick till, haha!
Har på mig jeanstunika från Family House och svarta tights under den.


Och en snedfläta i håret.

Kommentarer
Postat av: sofia

fint! Du passar verkligen i sned fläta kusin!<3

2010-01-30 @ 12:56:25
URL: http://allstriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0