Film film film...

... jag älskar film!
Jag var ju och hyrde två filmer hos Johannes. De två jag nämnde innan idag.
Men när jag hade slagit på P.S I Love You här hemma så kom jag på att jag sett den! Hehe, senil. ;)
Så jag slog på "Baksmällan" istället. Såg klart den för en liten stund sedan, men jag tog en paus för lite middag i mitten av filmen ungefär, tacogratäng med familjen.
Den var nog den bästa komedi jag sett, grymt bra och sjukt rolig! Ni måste se den om ni inte redan gjort det! =)
Nu har jag packat min IKEA- påse med kläder som ska levereras hem till mamma imorgon.
Ny skolvecka imorgon och nya starka tag! Jag börjar bli trött, så bra, då kanske jag somnar ganska direkt efter att jag lagt mig om två timmar ungefär. ZzZz...
Jo men juste, när jag klickade mig in på blogg.se's startsida så såg jag att Globen Gold Awards sänds på kanal 9 inatt vid klockan 02:00 inatt. Det är en filmgala- och jag vill se! Jag som sett filmer hela helgen! Hmm.. jag tror inte att jag sitter uppe, nej, men jag får hoppas på att den finns på nätet efteråt.
Jag säger god natt och önskar er alla en bra vecka!
Kramar.

Kommentarer
Postat av: alina

fin blogg..

2010-01-17 @ 21:38:25
URL: http://alinanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0