100108

Hej på er, vänner!

Denna fredag startade i skolan.
Började med handledning i cirka 45 minuter och sedan hade vi SO, då Jonas hade lovat oss att sjunga Singstar innan lovet. Tror ni han mindes? Nej! Men istället tittade vi på år 2009's årskrönika över de viktigaste händelserna under förra året. Man ska välja ut den man tycker är viktigast själv och förklara varför och sådär. Man fick annars välja nyheter under hela det här decenniet, 00- talet. Jag tror att jag väljer svininfluensan, om inget annat.
Efter det hade vi biologi. Bästa ämnet då va, i alla fall nu när vi har en bra lärare- GO Caroline! Bu för Pär som vi inte lärde oss ett skit av, herregud... Men i alla fall så repeterade vi blodomloppet och antecknade lite, då Agnes och jag delade på min penna, hehe. (Agnes ville att jag skulle skriva det här, haha!), jo jag är hos Agnes nu. :)
Efter biologin hade vi då lunch och sist A- tid & handledning, började läsa i "Män som hatar kvinnor", som jag hade stått på kö över på skolbibblan och fick idag.
Fick skynda mig lite när vi slutat, efter ett hastigt hejdå till vännerna och när jag dragit på mig kläder så knallade jag ganska fort ner till bussen som kom precis när jag kom ner, värsta timingen! ;)

När jag kom hem gick jag direkt ut till hundarna i gården och gick en liten rastpromenad med dem innan jag tog in dem i huset. Satt en stund vid datorn där jag läste bloggar och chattade med ett gäng.
Diskade, fixade lite, packade och väntade sedan på att mamma skulle komma hem så att hon kunde skjutsa mig till Agnes.
Nu sitter jag då hos Agnes och ska slagga över tills imorgon, lördag. MYS! ♥
Vi ska käka tacos och titta på Let's Dance ikväll och ha det allmänt trevligt ikväll/inatt, om man ska tro Agnes så sitter vi nog uppe ganska långt in på natten. Nattugglan! ;)

Ni får ha en bra fredagskväll, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0