100116

Hallåå!

Idag när jag vaknade runt 11 gick jag upp och åt frukost, ett tunnbröd, en skål Cheerios och te.
Sedan satt jag mig här en stund och snackade med en mysig en och Amanda på msn. Amanda och jag pratade om att träffas idag, igår. Så jag frågade henne om hon hade lust idag, men vi flyttade det tills imorgon istället.
Jag gick upp och klädde på mig och efter det så fixade jag lite då mormor ringde. Hon hörde med mig om jag ville komma hem till dem på en fika då jag samtidigt kunde ta med mig ett par sockor som hon virkat åt Isak. Det var vid lunchdags så jag åt en hamburgare som var kvar från igår innan jag cyklade iväg. Det kan vara gott med rester, speciellt tacos tycker jag är gott att äta dagen efter också! =)

När jag kom hem till mormor så tittade de på slalom, så jag satt mig i soffan och tittade jag med. Anja Pärsson kom trea!
Sedan fikade vi med toscakaka och kaffe och pratade lite. Innan jag åkte iväg så spelade vi lite olika kortspel. Jag lärde dem "ägget" och "bubblan". HAHA! Vad roligt man kan ha, speciellt då mormor gjorde bubblan med munnen!

Sedan cyklade jag vidare till Cahns, där Johannes jobbar idag, och hyrde gratis filmer. Jag ville ha filmtips från E som är typ filmgalen, inte typ, han ÄR filmgalen! ;) Han tipsade om Changeling med Angelina Jolie. Den fastnade jag för så jag hyrde den.
Hm, på tal om Changeling då och hur man uttalar det... Jo, innan jag cyklade iväg till mormor så ringde jag Johannes och frågade om de hade den filmen på Cahns. Och när jag sa Changeling så uttalade jag det typ som man uttalar Tingeling! Johannes lät väldigt fundersam och sedan började han asgarva och frågade om jag menade Changeling med rätt uttalande. Och då sade han att han trodde jag menade någon jävla kinesisk film först. Vad bra man är! Hehe.

Nu är jag hemma och ska väl äta lite pyttipanna om en stund och tare' chill.
Puss, kram och trevlig lördagskväll till er!



Kommentarer
Postat av: sosso

sv: själva collaget gjorde jag själv men skjortan kommer ifrån Gina Tricot, visst var den ur läcker? :D<3

2010-01-16 @ 21:10:41
URL: http://allstriins.blogg.se/
Postat av: sosso

sv: haha javisst är den super het? :P<3

2010-01-17 @ 11:43:57
URL: http://allstriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0