En bra dag med min vän Agnes

Det löste sig tillslut, med pengar alltså! Mamma kom hit som räddaren i nöden och gav gav mig slantar, eller vi åkte in till stan och tog ut dem. Bästa mamman på jorden, jag älskar dig över allt! ♥
Agnes stod och väntade på mig vid Konsum.
Vi kollade runt i olika affärer och gick sedan och fikade. Vi hade tänkt oss Princess, men det var helt proppfullt med folk, så vi gick ner till Café Lyckan, i Pingstkyrkan, och tog en fika istället. Tog en dammsugare, en korintkaka och ett glas saft och Agnes tog en fralla och en krusbärsläsk.

Sedan gick vi upp och tittade i lite fler affärer. På Lindex köpte jag en korallröd topp/tunika med små runda nitar i ett mönster över hela tröjan. Agnes köpte en likadan fast i babyblå, den fanns också i mintgrön.
Sedna FICK jag ett par trosor av Agnes! Alltså, hon betalade ett par åt mig. Så schysst av henne! Du är bara bäst vännen, helt underbar! ♥ Agnes köpte tre par trosor till sig själv.

Efter en stund gick vi hemåt i slasket, hem till mig. Vi nynnade på den där "ska vi gå hem till mig, eller hem till dig? Eller ska var och en hem till sitt?"... Haha! =)
Mina "uggs" var genomblöta så det var ingen höjdare att gå i sjöar hem. "Blubb blubb blubb".

När vi väl var hemma hos mig så satt vi en stund här vid datorn, kollade bloggar och sånt "nödvändigt". Hehe.
Sedan spelade vi in ett program med min iPod. Det är faktiskt en helt okejbra kamera på iPoden!
Alltså, jo, programmet kallade vi "experten frågar ut". Jag lekte sexexpert och pratade om lite "prylar", svarade på frågor, recenserade "14 år till salu" och gav tips och dansade loss till "Naked Girls" i "pausen". Där blev det många citattecken, det var alltså inte så seriöst. Jag hade dragit på mig en kavaj, satt upp håret, hängt på mig lite smycken och penslat på extra mycket läppglans förresten. Jag såg ut som en riktig tevereporter må jag säga!
Det var riktigt kul! :D

Sedan spelade vi lite sällskapsspel och bara chillade runt. Vi spelade ett tuttmemo! Ett memory med bröst på korten. Haha! Alltså, det fick typ pappa på någon julklappslek för kanske 2 eller 3 jular sedan. HAHA! Så perverst, men det är ju vi!
Sedan spelade vi "Vem där?" och vändtian. Trevlans! =)

Mellan klockan halv 8- 8 ikväll så promenerade vi till Willys för att köpa lite choklad.
Jag hade på mig ett par mysiga frottéstrumpr, rosarandiga med grisar på och mina vita vår/sommarsneakers. I snöblasket...! Men mina "uggs" varju våta.
Det såg helt freaky ut! Och när vi varit på Willys så mötte vi Emmy.
Jag bara "titta INTE ner på mina fötter, Emmy!". När man säger så, så gör man ju nästan alltid tvärtemot. Så hon tittade ner och började asflabba. HAHA!
Vi var utanför Amandas och Jozzans hus då, och försökte ringa deras mobbar. Men ingen av dem svarade, för vi ville heja på dem genom deras fönster.

Sedan gick vi hem och tittade på melodifestivalen och åt snacks. Agnes blev hämtad en stund efter att melodifestivalen var slut.

Tack för dagen Agnes! Har haft grymt kul med dig, som alltid! ILY!







Kommentarer
Postat av: Agnes

Lyckad dag ;D

Måste göras om =)) tusen gånger om (:



Ily* <3

2010-02-28 @ 13:28:48
URL: http://agneesekedahl.nlogg.se
Postat av: Maria

Hej. Om du gillar E.M.D. så vet jag den perfekta bloggen för dig. Gillar du inte E.M.D. så behöver du inte bry dig om det här :) Och då ber jag om ursäkt. Men om det skulle vara så att du gillar E.M.D. eller någon av medlemmarna så tycker jag att du ska börja läsa http://www.emdtour.blogg.se

Det är den perfekta bloggen för de som gillar killarna. Bloggen har även blivit rekommenderad av killarnas egna hemsida och det är ju bra betyg ;)

Du är hjärtligt välkommen :)

2010-03-05 @ 12:24:34
URL: http://emdtour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0