100208

Hejsansvejsan!

Jag har varit ganska seg och väldigt trött idag!
Inte så konstigt eftersom jag inte somnade förrän efter 12 igår. Brukar ha lite svårt att somna på söndagskvällar, så Isak och jag spelade lite på min iPod och sedan låg vi och pratade vägg-i-vägg om typ husdjur, friluftsdagar och hockeymatchen de har åkt för att se i Jönköping nu, Djurgården- HV71!

Jag sydde klart våran ECO- klänning på slöjden idag och provade den. Jag ska ju förmodligen gå och visa upp den typ vecka 16! Värsta skräcken för mig att "stå på scen". Men jag ska fan klara det och känna mig jävligt stolt efteråt! Ett mål.
Vi fick städa i skolan idag också för att våran klass har ansvar för det den här veckan. Agnes och jag torkade skåp, vilket ledde till lite svamp- och traskrig. Haha!

Igår skrev jag ju ingenting här, men jag bakade ju kärleksmums! ♥ Okej, sååå goda blev de väl inte, för jag tillsatte bara hälften av sockret man skulle ha i. För vi hade ju inte mer än så! De blev lite tunna också, men ändå helt okej! =)
Gick en liten promenad också, bara en liten sväng i kvarteret för att få lite frisk kyla ner i luftvägarna och sedan hade jag väl tänkt att gymma igår men det blev aldrig så.
Istället gick jag till gymmet idag efter skolan. Amanda, Josefin, Sofia och jag köpte oss varsin fralla i fiket och tog sällskap en bit innan jag svängde av mot gymmet då.
Det blir inget gym på intressevalstiden på onsdag, för då har vi friluftsdag hela dan! Agnes, Amanda, Josefin och jag ska till Rosenlund i Jönköping och bada. Kommer inte ihåg om jag varit där förut, kanske någon gång, men det blir nog kul!

Har en del glosor i både engelska och spanska den här veckan och sedan SO- prov på fredag.
Har pluggat lite spanskaglosor på glosboken. Tycker att det är en jättebra sida att öva glosor på, för man lär sig orden fort!

Ha det bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0