Tävlar om en laptop hos Kenza!

Jag är med och tävlar om en bärbar dator + ett mobilt bredband hos fina Kenza!

Min motivering till varför just jag vill vinna är väl för att det skulle vara skönt att ha en egen laptop att kunna spara bilder och andra filer i vilka man sedan får ha för sig själv och att ha en egen bloggdator!
Vårat internet här hemma strular något oerhört just nu, så här hemma hos mamma delar vi tre stycken på mammas jobbdator och den har hon ju alltid med sig till jobbet. Nu när det är sportlov har jag ingen dator alls att blogga på vilket då är lite tråkigt!
Jag är en slösa då jag inte kan spara pengar, knappt. Så good luck till att försöka spara ihop till en egen bärbar...

Man får väl hoppas på det bästa nu.
Och om du läser det här Kenza...
Din blogg är bäst! Du skriver så bra, du är så bra, du är vacker och du har den blogg jag läst längst för man tröttnar aldrig, du brinner ju verkligen för bloggandet och det hoppas jag att du göra ett braaa tag till!

Kramar!




Kommentarer
Postat av: Agnes

En sån kanske jag skulle köpa ;o xD

2010-02-18 @ 11:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0