Monday and I've got cold...

Hej igen bloggen!

Några dagar sedan jag skrev här ju. Har varit i Kalmar med Agnesvännen min, kärlek till henne ♥
När skolan var slut i fredags så åkte vi dit i deras bil med hennes trevliga föräldrar och hennes gulliga lillebror Albert.

Jag har haft det trevligt, och det tror jag att Agnes också har! =)
Vi gjorde väl inget speciellt mer än att vi åkte in till Hansa City på lördagen. Där gick vi endast på City Gross, men jag hittade en blå massagegrej, en såndär med tre ben och en LdB- body lotion (silk) + en mörk choklad med mint. Agnes köpte en tidning, Story Novell, vilken vi sedan läste noveller ur på söndagskvällen/natten.  
Sedan åt vi en korv innan vi åkte hemåt igen.
Igår var vi ute och gick en promenad, allihopa.
Och när vi sedan kom hem igen stannade vi ute och lekte i snön. Hade snöbrottning vilket var skojj! Kul att knuffa ner varandra i snön och myllas, mohaha!

Vi sov på Agnes rum den första natten. Hon i sin säng, jag på en hyffsat skön luftmadrass.
Den andra natten flyttade vi ut våra grejor till gäststugan och sov där. Vi tittade på en DVD- film jag hade med mig, Wild Child. Som jag fick som en premie när jag började prenumerera på FRIDA. Den var sådär tonårsbra och ganska rolig, tyckte jag! Hehe..
Den tredje natten hade vi tänkt sova i gäststugan igen, men det var något som hindrade oss...
Då vi bäddade om lakanen för att byta sida av luftmadrassen och lyfte ett av lakanen så fann vi en LARV! Skabb på nög nivå och grymt LARVIGT! Haha!
Vi förflyttade oss då tillbaka in i huset.


Nu är det mamma- och sportlovsvecka! Skönt det, men jag har blivit förkyld. Inte kul nej.
Vi har bakat sockerkaka, Isak, mamma och jag. Den är väl klar nu tror jag, mums!

Ha det bra, kram kram!

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hej Ezzy!

Jag förstår att du har haft det kul :))

saknar dej så oehört mkt vännen min <3<3

hahha jag menare larvigt att hitta en larv !! ^^

2010-02-16 @ 14:44:28
URL: http://blogg.se
Postat av: Hanna

OH, scones! Fin blogg :D

2010-02-16 @ 22:43:54
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0