100220

Mamma kom och hämtade mig och bröderna hemma hos pappa igårkväll runt halv 7 på kvällen. Det hade hänt en olycka, en bilkrock, som en av hennes kollegor eller vad man säger hade varit med i. Det var orsaken till att hon var lite sen från jobbet.

David kom hem till Eksjö igår, från Växjö där han pluggar, för att hälsa på familjen.
Han ville hänga med hem till mamma igår så, ja, han hände med oss hem! =)
Vi beställde hem pizza och köpte snacks.
Jag såg inte så mycket på Let's Dance eftersom jag var i stort behov av en dusch och tog det istället. Använde då min nya hårinpackning från Björn Axén. Den resutlerade i ett härligt blankt hår! Jag är nöjd med den!

Jag såg utröstningen och blev lite förvånad över att Elin åkte ut. Man trodde ju att det skulle bli Willy där!

Idag har vi skjutsat hem David till pappa och gjort lite ärenden.
Shit pommes frites vad mycket snö det har kommit! Det är sjukt! Vi går mot slutet av februari månad liksom och då vill man ju att snön långsamt ska börja smälta. Nu får solen ta och titta fram!

Ikväll blir det god mat som mamma har påbörjat. En god gryta med kött och champinjoner m.m. Och sedan är det melodifestivalen! Spännande!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: jadå det är helt okkej älskling <3

2010-02-20 @ 16:51:17
URL: http://allstriins.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag blev faktiskt inte förvånad över att willy inte åkte ut.. det är många som röstar på honom bara för att han ser rolig ut när han dansar liksom , lika så gudrun kan också ta och åka ut och aldrig komma tillbaka men folk håller dom kvar för att det ska bli mer "spännande" men konsekvenserna blir bara tråkigt och jag kollar snart inte på den skiten mer -.-

2010-02-20 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0