Jullov!

Woho, nu var det lov! Göttmos. :)
Något som är mindre kul är att min älskade tysk dragit till Tyskland för att fira jul där och befinna sig där under 5 dagar... Det kommer kännas lite, saknaden kommer gnaga på mig. Men sånt är livet, man behöver sakna ibland.

Jag är hos pappa idag, har varit här nu i typ två veckor kanske. Egentligen är det väl mammavecka nu, men jag tror att jag ska börja köra på ett lite mer random stuk- bo lite som jag känner för.
Imorgon är det julafton och jag ska fira med pappa i år. Vill egentligen fira med allihop samtidigt- mamma, pappa, mormor och morfar och hela tjocka släkten. Det vore awesome! Men det är som det är...

Har invigit jullovet med lussebulle och pepparkakor tätt inpå frukosten, en dusch och en nybäddning av sängen med rena lakan. Det känns ju rätt fint det! Dessutom kommer broder David till Eksjö idag. Yay, vad glad jag blir! :)
Nu sitter jag här med en molande värk i nedre regionerna av magpartiet och dricker vatten... Det är dock mindre smickrande. Men jag ska fixa lite annat smått idag som att återlämna Paulo Coelho- boken på stadsbiblioteket och sedan åker vi till mamma lite senare.

Med det här säger jag;

GOD JUL OCH ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0