Juletid.

Hej där!

Det är sådär lagom fullt upp nu. Lite farligt, då jag bokade in annat under samma tid som som jag skulle varit hos tandläkaren på onsdag. Ooopss! Jag ska dela ut de sista produkterna som jag sålt för WWF och fixa en annan sak, tillsammans med Agnes. :)

Det lackar mot jul nu, och lucia. Inför julafton har jag förberett en del julklappar, vilket jag gjorde tillsammans med Agnes på julmarknaden igår bl.a. Handlade dock mest i affärerna förutom lite julklappspapper och fudge ute på marknaden. Fint. :)
Och i skolan övade v första gången inför "luciatåget", eller vad man nu kallar det, som vi har nästa måndag. Fina julsånger inövades under nästan två timmar i slutet av denna skoldag.

Jag funderar på att pierca mig i näsan. Det gjorde jag för kanske 2 år sedan också, och då jag frågade päronen var de inte överens liksom. Men tror det skulle bli fint med någon liten sten eller sådär på ena sidan... Funderar återigen på det iallafall.

Ha en jättefin vintervecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0