Dag 8- Den frisyr jag trivs bäst i.

Jag tycker om att ha håret utsläppt, någorluna vårdat (alltså att det inte är helt oborstat) och med min snelugg (bara den är sprayad, annars är den lagom irriterande). Mitt självfall är lite vågigt, vilket jag trivs rätt bra i men annars tycker jag ibland om att platta till det lite.
Jag vill ha lite volym i håret, så om det blivit platt och tråkigt så tycker jag om att ha lite mousse eller liknande i det.
Jag har alltid haft långt hår (med undantag för den gången då jag gick i första klass och klippte håret axellångt). Men jag skulle kunna tänka mig att klippa till en kortare frisyr, kanske någon pageliknande. Tror jag skulle passa i det, faktiskt. Men jag har inte vågat riktigt än..

Hehe, "vilken av dem är tennisbollen och vilken är äpplet?!".
Tog en bild där mitt hår är ungefär som efter beskrivningarna.
Bilden är typ ifrån sommaren '08 eller '09? Minns inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0