Dag 5- Min bästa vän.

Oh, vilken svår punkt jag är kommen till...
Jag har 3 nära vänner som jag känner djupare än annat folk liksom (Agnes, Amanda och Josefine), sedan har jag ju min mamma som jag står väldigt nära och kan prata med nästintill allt om. Och Johannes, min älskade.
Men vän alltså, då blir det nog Agnes jag skriver om här.

Agnes är en väldigt rolig och schysst vän!
Vi har hittat på en del ihop- åkt iväg till olika platser och kommit på kreativa idéer.
Jag mår bra av att umgås med Agnes, för vi blir sådär härligt "flummiga" när vi hänger tillsammans. Och då glömmer man bort dåliga tankar och slappnar av.
Agnes är smart, vänlig, omtänksam och bryr sig om andra- en väldigt fin vän helt enkelt!

Tack för att du finns!

Agnes Ekedahl


Kommentarer
Postat av: Angie

Ester!

Du är en av de bästa vännerna i världen!

Du får mig att le när allt känns tugnt!

Du är en sådan vän som alla vill ha, en sån som letar efter.

Alltid lika roligt med dig!

& ett stort tack för att DU alltid finns där när man behöver!

♥♥

2010-12-23 @ 14:32:31
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0