Tuesday 10th August.

Hallå!

Jag och Isak kom hem till pappa igår runt 20- tiden. Pappa var iväg men kom en stund senare med en familjepizza av sorten Hawaii. Gott! :)
Hade planerat att se Scrubs på TV vid tolvslaget, men icke... Lillebror lämnade inte teven för en sekund, den rackaren. Så jag satt kvar vid datan tills jag bäddade sängen och lade mig runt halv 2. Okej, jag hade tänkt börja ställa in mig på att somna före 12- tiden nu när skolan snart drar igång. Men det är nog ingen fara, det är ju drygt en vecka kvar.

Jag vaknade runt 9 idag. Kollade TVtablån och sedan gjorde jag frukost. Satt mig framför teven och åt frukosten framför MTV breakfastclub top 10.
Blev lite struligt först, för PS3:et var inkopplad och jag kunde inte samarbeta med alla sladdar hit o dit. Så jag väckte Isak så att han kunde kirra det.

Får se vad som händer idag, kanske blir gymmet när pappa avslutat sin första arbetsdag efter sommarlovet. Om han nu ska gymma. Men vore skönt nu efter mitt träningsuppehåll... ÅH, ny energi, ja tack!

Tog lite webcam pics med min finaste kaffemugg för några minuter sedan;


I
Berlin- Yes I do! And I also love the content in the cup (coffe)- Hell yeah, I do!



Ny topp från H&M. Rolling Stones- tungan täckt med färgglatt färgstänk.

Kommentarer
Postat av: hedda & thilia ♥

okej ! :) kostar?

2010-08-10 @ 20:32:00
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: Ester

Den kostar drygt 100 spänn. Köpte min på Karl XII här i Eksjö.

Ha en riktigt bra fortsättning på sommarlovet! :)

2010-08-10 @ 21:54:18
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0