Taco Night

Det blev en väldigt bra dag idag tycker jag. :)
Det började med en fika på Princess. Jag tog en morotskaka och en kopp kaffe, och jag fick välja ut en kaka s.k Krispi till Agnes, då hon hade lite beslutsångest.
Efter en trevlig fikastund där så knallade vi till biblioteket. Jag lånade med mig 10 skivor med grymt bra musik! :D

Sedan gick vi hem till mig, spelade kort och hängde.
Lite senare så ville pappa att vi gick och handlade en del åt honom. Bl.a tacotillbehören till ikväll, Coca Cola och sedan köpte jag 5 chokladbitar; Bounty, Plopp, Twix, Mars och en sorts Marabouchoklad med krisp i. :)
När vi kommit hem igen så spelade vi lite mer kort, drack varsitt glas vatten som jag piffade till genom att hänga citronskivor över glaskanterna + att vi delade på min Twix till det. :)

Ikväll njuter jag av den sköna fredagskänslan. Fredag = bästa veckodagen! Friday feelings är så sköna, och då skolan är igång så är det så hima gött då man har en helg framför sig. Sweet! :D
Vi har som sagt ätit tacos ikväll, vilket inte bara vi verkar ha gjort. Jag vet att Agnes och Isabella Löwengrip (aka Blondinbella) också ätit det. Det brukar vara så att folk äter tacos på fredagar, det är liksom förknippat med fredagar känns det som.

Vi ska se färdigt Inglourious Basterds sedan. Om nu Isak kommer hem snart, för han drog ut till sina polare igen även att han lovat att se den med mig ikväll. Buhu. Men väntar in honom snällt..

Have a nice evening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0