Sleep well

God kväll.

Det har inte hänt så värst mycket sedan jag mobilbloggade tidigare idag, men rätt skönt det ju. Jag satte mig i fåtöljen och läste i en av mina nya böcker, började med Inga livstecken.
Mamma och jag har tittat på TV, på Sommar med Ernst och Himmelblå. Brukar annars hänga vid datan under kvällarna, men satt mig mest där med mamma för att vara lite social liksom, och det händer så sällan att jag tittar på TV, så. :) Inte några favoritprogram jag tittade på, rättare sagt. Knappt tittat på Ernst nån gång innan och aldrig sett Himmelblå.

Igår åkte mamma och jag in en sväng till stan runt kl 17 för att hämta ut mitt paket från H&M som hade kommit. 
Jag testar alltid alla plagg när jag kommit hem med paketet, så det gjorde jag ju då. Jag diggar verkligen att beställa kläder från H&M på nätet. För varje gång jag har gjort det och testat plaggen så har det alltid suttit perfekt, typ. Men igår fanns ett litet undantag. Det var den svarta spetsklänningen. Fast den satt rätt bra ändå, egentligen. Grejen var att jag tyckte den var lite lång bara. I stl. 38. Så mamma tog den och jag beställde en ny i stl. 36 istället. Dock kommer den inte förän i slutet av september. Lite surt, men jag kommer säkert ändå inte använda den i skolan direkt. Tänkte att den kunde vara bra att ha, om det skulle bli tillfälle för att sätta på sig något finare. :)

Jag hade inte tänkt sitta uppe inatt. Så jag lägger mig och läser i sängen nu. Läser nog tills jag inte orkar mer, tills ögonlocken väger lite mer.
God natt, och dröm sött!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0