Hos vännen

Jag mötte upp Agnes innan idag. Då gick vi en sväng, lyssnade på någon övning eller liknande som Tattoo hade på torget.
Sedan gick vi hem till mig efter en stund. Då planerade vi inför en film vi nu håller på att spela in. Vi spelade lite kort och sedan spelade vi in en scen som skulle vara vid mitt skrivbord, då jag sitter och skriver ett brev med ett levande ljus bredvid mig.
Sedan knallade vi iväg till ett berg där vi gjorde andra scener.
Vi tror och hoppas på att filmen kan bli väldigt bra! :D

Jag ska sova hemma hos Agnes inatt. Vi var och handlade lite innan. Jag köpte ett paket efterlängtade tuggummin, måste ju fräscha upp munnen lite efter en kopp kaffe ju! Idag hade jag en otrolig kaffesmak i munnen en stund. :p Och Agnes laddade upp med Dextro - paket. Hon måste nämligen orka sitta uppe med mig en stund nu ju, och då hon inte sov något förra natten så lär det nog bli rätt tungt för henne om hon inte tar till med lite druvsocker- energi.

Vi tänkte nog se en film ikväll. Syster & Bror heter den. Den köpte Agnes på Hemmakväll i Lysekil. :)

Vi hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0