Hoffmaestro = Grymmast!

Stadsfesten under fredagskvällen var riktigt bra, tycker jag!
Jag dansade loss med Agnes och Jennifer till Orsa Spelmäns glada låtar och taggade ordentligt inför Hoffmaestro. :D
Vi mötte två tjejer, Elin och hennes kompis, och de gick med oss till Willys där vi köpte godis och läsk.

Lite senare sedan mötte vi Amanda, Jozzan och deras killar. :) Och när Hoffmaestro drog igång så stod jag med Amanda och hennes kille typ i mitten mitten, om man säger så. Fatta, eller inte... Haha!
Jag sjöng med så gott jag kunde, hoppade tillsammans med Amanda, svajade med armarna fram och tillbaka mot skyn och dansade loss. Fan vad grymt! Grabbarna i bandet levererade verkligen grymt bra och var så grymt coola! Älskar bandet. ♥

Salem, som var en av de första artisterna med att uppträda, var också himla duktig och cool! Han är/verkar så mysig och go också. :)
Takida, som spelade vid midnatt, var däremot inte de bästa. Jag tyckte väl att det var bra drag i låtarna och sådär, men asså deras låtar låter ganska lika som pappa och Bettan tyckte, vilket jag kan hålla med om. Och jag har dessutom aldrig varit så mycket för dem. Men sångarens röst är häftig ändå, tycker jag!

Vi hade tur med vädret, bara några lätta skurar i början, annars bara rätt kyligt. Men jag hade klätt på mig så. :)

Jag messar med Agnes som lyssnar på Melissa Horn ute i regnet. Jag skulle gärna också vilja höra henne, men rätt skönt att få slippa bli blöt (äger nog inget paraflax här, tror jag).
Istället blir det mys här hemma med papsen och lillebror framför TV:n om det nu går någon bra film eller så kanske, och gottis.

Puss







Kommentarer
Postat av: hedda & thilia ♥

varför sa du inget då? ;o jag ringde dig 20 ggr typ ;O

2010-08-29 @ 20:10:47
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0