God dag! Just nu har vi rörelse i skolan, ...

dsc03309 (MMS)

God dag! Just nu har vi rörelse i skolan, under en halv mattelektion, vi har redan klurat på matteuppgifter. Jag köpte en kopp kaffe i fiket innan lektionen, så den gav mig lite ny energi, för jag var lite trött innan den. Vi satt ute i solen och drack. Så lite välbehövande D- vitamin fick vi också! Jag och Agnes hade biologi idag, vi har nämligen så att vi är i mindre grupper under NO- lektionerna nu. Och vi två kom i samma. :) Det blir att jobba om sex och samlevnad nu. Yay! Fast okej... Man vet ju det mesta redan och sådär :p Hehe. Vi har engelska efter det här och sedan slutar vi. Då ska jag lämna skivor på bibblan och träna lite senare. :-D Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0