Död tills mörkret faller.

Jag öppnade mitt fönster nyss. Och den kyliga, friska stadsluften är helt fantastisk! Jag älskar det. Det luktar visserligen lite kinamat för det mesta här, då vi bor precis över ett kök till en kinarestaurang här i stan.
Men då jag sticker ut huvudet genom fönstret så vill jag bara ut, promenera eller något.

Jag har filat naglarna och håller på att läsa bloggar. Det känns som att jag ska göra massor nu innan jag lägger mig, fast det är inte mycket mer än att ta en dusch, om jag nu inte ska göra det imorgonbitti, och kanske diska lite. Jag känner mig en aning stressad, typiskt mig att känna så kvällarna innan skolan. Men ja, nu har jag beslutsångest, om jag ska duscha nu eller imorgonbitti... Men det blir nog imorgonbitti, tror jag. Brukar inte duscha på morgonen, men så blir det. För brorsan skulle visst duscha nu ikväll. Det var skönt! Nu fick jag ett skäl till att ta det imorgonbitti.

Nog om det, typ.
Jag hade tänkt gymma idag ju, efter att vi, Amanda och jag, tittat på Scrubs och hon gick hem. Men efter ett så hårt idrottspass och sedan att det blev lite konstigt med målen (mat..), och dessutom hade pappa glömt lämna nyckeln hemma innan han stack ut på ärenden och sin träning. Så det passade inte riktigt idag, men det är lugnt för jag tar det bara en annan dag, imorgon kanske. :)

Vi gick till bokhandeln tidigare, och då köpte jag den första pocketen ur TrueBlood serien; "Död tills mörkret faller". Ännu mer höstläsning. Woho! :D
Vi hade det bra, så skönt att hänga med en vän sådär över en dag. Snacka och ha det kul! :)

Nu fortsätter jag läsa igenom inläggen på bloglovin, och sedan blir det att firra lite saker, vad det nu är... Men jo! Plocka fram kläder tills imorgon och sådär. Nåt var det minsann!

Good night, and sleep tight.

I'm excited over a thing. It will be very, very interesting! I hope for the best.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0