Café and Library.

Hallo!

Jag känner mig en aning tung. Lite överhettad och det molar till lite i mellangärdet ibland. Kan nog vara så att den där Mr. Lingonberry is on his way. Känner att jag är på gränsen till bitterhet också. Vadå PMS...? Nej, men det är OK. :)

Idag blir det en fika på Café med Agnes, och sedan en tripp till bibblan där hon ska utföra några ärenden. :D Sedan ska vi nog hänga en bra stund, fortsätta spela in scener till våran film och sedan kanske gå en promenad runt någon sjö. Det blir nog trevligt på en hög grad. :)

Nej men nu måste jag kila och möta upp vännen min.
Puss, so long!



Eye wrap!

Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

haha va du e söt :)

2010-08-13 @ 15:14:53
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Ester

Hihi :)

Men det ska ju verkligen du säga som var übersöt! :*

2010-08-13 @ 19:55:17
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kusse, du är för snygg :)

2010-08-16 @ 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0