17 augusti '10

Tjena! :)

Idag vaknade jag upp... Nej, jag pallar inte skriva samma visa varje dag. Haha!

Jag har nu läst ut den 8:e och sista boken. Så nu gäller det bara att lämna de två sista böckerna + recensionerna, så får vi se vad det är för en bok som man får... Nu väntar två olästa böcker i min bokhylla- Mietek Grochers "Jag överlevde!" och "Jag är femton år och jag vill inte dö". Höstläsningen kallar!

Det regnar ute just nu, det är mysigt, men jag är inte speciellt glad åt det just nu då jag ska cykla in till stan och gymma om en stund. Fast okej, det kanske blir rätt skönt ändå. Jag blir väl en aning blöt, men vad gör det. :)
Jag kanske inte känner mig speciellt gym- taggad, för min rygg är liksom uttröttad, någon muskel som känns sådär jobbigt trött så jag bara vill sträcka ut ryggen hela tiden. Jobbiiigt!
Men nu när jag kommit igång så vill jag fortsätta att köra på.

Jag kan säga att jag är riktigt sugen på att gå på årets stadsfest! HOFFMAESTRO & Chraa kommer ju!!! Jag är rätt pank, men pappa sa att han kanske kunde fixa biljetter. Och jag lär bli ganska deppig om jag kan inte kan gå. Då blir det riktigt surt...

Nu bjussar jag på några Lysekil- bilder (oredigerade, bara så ni vet). :)
POK








Kommentarer
Postat av: Angie

LYSEKIL va underbart! ;)

Miss it very much!



<33

2010-08-17 @ 14:26:51
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0