100825- Tagga fredag.

Tidigare idag, en liten stund efter att jag kommit hem från skolan, så ber pappa mig gå ner till Fiesta Eksjö och köpa biljetter till oss. Fredagsbiljetter. WOHO! :D
De bästa artisterna, som HOFFMAESTRO, Timo Räisänen och Salem Al Fakir är på fredagen så det blir nog kanon! KUL!

Skoldagen idag gick bättre än okej. Det flöt på bra helt enkelt! Matte, SO, fysik och kemi.
Knallade hem då vi slutade klockan 15, och en liten stund senare cyklade jag iväg och gymmade. :)
Sedan blev det käk + Scrubs. Och jag tycker det är KALAS (haha, härlig den där kalas- formuleringen är!) att Scrubs har säsongspremiär den 19 september, för då ska jag följa varenda avsnitt jag har tid och tillgång till att se, yay! :D

My hands are frozen... I promise- I'm not a smoker!
I think it's just because our apartment is pretty cool now.


Pöss

HOFFMAESTRO & Chraa
Jag läste att bandet är ett utav Sveriges bästa live- band!
Hur grymt?!
Inte illa isåfall, och de kommer ju dessutom hit, till den lilla trästaden Eksjö's stadsfest 2010!!!
Så fucking grymt! (Y)

Källa för bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0